18 Aralık 2016 Pazar

Neden 2016 GIO Ödül Törenine Gitmiyorum?


Neden 2016 GIO Ödül Törenine Gitmiyorum?

Sevgili Yazar, Çizer, Tutkulu Okur Dostlarım,

Böyle bir ödül töreni düzenlediğiniz için sizleri kutluyorum. İyi bir iş yapıyorsunuz. Daha nicelerine inşallah.

2014 yılında ilk kez GIO Ödül törenine katılmak için 11 Haziran Çarşamba günü İzmir’den İstanbul’a geldim. Bazı yazar arkadaşlar tarafından garip bir muameleye tabi tutuldum. Galip ağzımı açıp bir şey söylersem beni döveceğini bile açık açık söyledi. Hasmane bir atmosfer vardı. Barış beni tuhaf bir jargonla uyardı. Yiğit beni iyi tutmak için çok gayret etti. İsmi gibi yiğittir. Sağolsun.

Bunun sebebi ne olabilir diye uzun uzun düşündüm sonradan. Uzakta yaşadığım için kimseyle bir temasım yoktu. Kimseyle atışmamıştım. Böyle bir ortamı kuran saik ne olabilirdi?

Çok üzülmüştüm, ama anlık tepki vermedim. Ne olup bittiğini kavramak istedim önce. 

Sonradan kafayı bir hayli soğutmuş bir yazarla hangout üzerinden ortak konuşma yaparken aynı saldırıya(ben daha tek kelime etmeden) tekrar maruz kaldım. Hiç temasım olmayan, aramızda tek bir tartışma yaşanmamış bu kimseler niye hışımla bana saldırıyordu? Saflıktan yavaş kavradım.

O sıralarda nadiren dile getirdiğim politik görüşlerim hedef alınıyordu. Gezi Olayları bunlardan biriydi. Dönen tezgâhları anlamak istemeyenleri, gezizekâlılığı, çoğu bilmeden, farkında olmadan George Soros'un Askeri olan kardeşlerimi uyaran kısa yazılar yayınlıyordum.

Faturası bu oldu.   

Kısacası kimseyle şahsen bir kelime konuşmadığım, tartışmadığım halde sırf kendileri gibi düşünmediğim için bu hakaretamiz muameleye tabi tutuldum. Yaş farkı etkenini de siz ekleyin.

Bu nedenle 2015'teki törene de katılmadım.  

Tarih bunu yapanları kaydediyor.

Bana çok kaba, kötü davranmış birkaç kişi hariç, hepinizi seviyorum.

Giovanni'nin de toprağı bol olsun. Kendisini severdim. Abimdi. 

Kalın sağlıcakla


FACEBOOK yazılarına gelince, orada yanlışlıkla 2014 yerine 2013 yazmışım.Yeni fark ettim. Konu başka yere kaydı. Bellek kaybı çekenler bunu fırsat bildi. Olsun. Olay çok basit.

Kimseyle tek kelime siyaset konuşmadığım halde, sadece farklı siyasi görüşlere sahip olduğum için 11 Haziran 2014 tarihinde birkaç yazar tarafından GİO Ödül Töreni öncesinde kötü muameleye tabii tutuldum. Tuhaf bir şekilde vekaleten uyarıldım. Çok büyük bir ayıp. Tarihinize kayıtlı artık.

FACEBOOK sayfasını bu bilgi ışığında yeniden düzenliyorum. Barış'ın ona has üslupla kaleme aldığı uzun yazısını aynen bırakıyorum. Yazıldı iyi oldu diyorum. Bu bildiriye yeni ekler yapılmamasını rica ediyorum. Okuyan ne olduğunu kolayca görsün. Lütfen.


Diğer Konular:

FABİSAD'ı çok yararlı bir dernek olarak görüyorum. Tek bir politik görüşün kalesi olmaması şartıyla geleceğinin parlak olduğunu düşünüyorum.

Bütün yazar, çizer, fantast kardeşlerimin yeni yılını candan kutluyorum. 2017 yılında sağlık, sıhhat ve bol esinler diliyorum.

Sadık Yemni  -    18.12. 2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder